Grup de persones o organitzacions amb interessos afins de tipus econòmic, polític, ideològic o religiós que organitzen una acció simultània per influir en l'opinió pública i en les decisions del poders econòmics, polítics i socials. [...]
Conjunt de directius encarregats d'establir la línia bàsica que ha de seguir una empresa per aconseguir els seus objectius i d'influir sobre el personal perquè s'esforci de manera voluntària i entusiasta per a assolir-los. [...]
Grup de persones o d'organitzacions amb interessos afins, de tipus econòmic, polític, ideològic o religiós, que organitzen accions diverses per tal d'influir en l'opinió pública i, consegüentment, en les decisions dels poders econòmics, polítics i socials. [...]
Política econòmica destinada a influir en els principals agregats de l'economia, com ara l'ocupació, la producció i la taxa d'inflació, mitjançant mesures que afecten la balança fiscal, així com l'oferta de diners i de crèdit. [...]
Document estratègic de creació i gestió d'una marca que sintetitza els elements principals de la seva identitat, utilitzat com a marc per a guiar les decisions i accions que puguin influir en la marca i assegurar-ne la coherència i la consistència. [...]
Activitat duta a terme pels accionistes d'una companyia amb l'objectiu d'influir en el comportament corporatiu, a través del diàleg, la presentació de propostes i l'exercici del dret de vot en la junta general d'accionistes, com a millor mètode per defensar les seves inversions. [...]
Situació d'un mercat en què els productors i els consumidors són nombrosos i de dimensions reduïdes, més o menys homogènies, de manera que cap d'ells no té poder de mercat i, per tant, no pot influir de manera significativa ni en la quantitat total de producte fabricat ni en el preu de mercat. [...]