Acció continuada d'una empresa de mantenir i reforçar la relació amb els seus contactes per mitjà de tècniques diverses, sovint campanyes personalitzades de màrqueting per correu electrònic, amb l'objectiu de convertir-los en clients. [...]
Conjunt de tècniques de màrqueting que s'utilitzen per a fer créixer de manera molt ràpida el negoci d'una empresa, generalment una empresa emergent. [...]
Dit del producte derivat que té valor per al comprador ja sigui perquè el preu d'exercici és inferior al preu de mercat de l'actiu subjacent, en el cas que es tracti d'una opció de compra, o bé perquè el preu de mercat de l'actiu subjacent és inferior al preu d'exercici, en el cas que es tracti d [...]
Estratègia comercial consistent a establir un preu diferent per a un mateix producte o servei segons el comprador, sense que la diferència de preu respongui a una diferència en els costos de producció o distribució. [...]
Conjunt d'etapes per les quals està obligat a passar un usuari en un lloc web o una aplicació per a arribar a l'objectiu que s'ha proposat en accedir-hi, sovint fer una compra o contractar un servei. [...]
Àmbit vital, d'activitat o de coneixement amb què una marca desitja que els consumidors l'associïn com a base per a la construcció del seu imaginari de marca, amb els valors, els atributs i la personalitat que la defineixen. [...]
Establiment de venda al detall en règim d'autoservei on se segueix una política de fixació de preus més baixos que els d'altres tipus d'establiments detallistes, la qual justifica l'absència de serveis complementaris i la limitació en el ventall de productes oferts, generalment de marques poc [...]
Estratègia de màrqueting que consisteix a llançar un producte al mercat a un preu intencionadament elevat que es redueix progressivament a mesura que se'n desenvolupen les vendes a fi de captar segments de mercat nous més sensibles al preu. [...]