Resultats de la cerca bàsica: 7.877

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
51. estratègia de munyida
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting que consisteix a obtenir el màxim rendiment d'un producte. [...]
52. estudi de seguiment
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Investigació de màrqueting que es realitza de manera periòdica per a seguir l'evolució d'un producte, un projecte, una empresa, etc. [...]
53. experiència de client
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de coneixements i de percepcions que extreu un client de la seva interacció en línia amb una empresa. [...]
54. experiència de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percepció que es forma un consumidor d'una marca com a resultat de la interacció, directa o indirecta, que ha mantingut amb aquella marca o amb algun dels seus productes. [...]
55. extensió de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting consistent a llançar un producte nou utilitzant una marca ja coneguda per a aprofitar-ne el capital. [...]
56. flux de caixa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Magnitud comptable utilitzada per a estimar els recursos generats per una empresa durant un període, constituïts per la suma dels beneficis, les amortitzacions i les provisions, materialitzats o no en saldos líquids. [...]
57. flux de caixa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Quantitat de diner que es preveu que un projecte proporcionarà periòdicament en el futur. [...]
58. fons de deute
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Fons d'inversió que actua com a instrument de finançament d'una empresa mitjançant la compra de deute d'aquesta empresa. [...]
59. fora de diner
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Dit del producte derivat sense valor per al comprador ja sigui perquè el preu d'exercici és superior al preu de mercat de l'actiu subjacent, en el cas que es tracti d'una opció de compra, o bé perquè el preu de mercat de l'actiu subjacent és superior al preu d'exercici, en el cas que es tracti d [...]
60. força de vendes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de recursos d'una empresa destinats a la gestió i la realització de l'activitat directament relacionada amb la venda. [...]
Pàgines  6 / 788 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>