Resultats de la cerca bàsica: 7.015

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
21. agència de màrqueting directe
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Agència de publicitat especialitzada en la concepció o la creació d'accions i campanyes de màrqueting directe. [...]
22. campanya de màrqueting directe
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'accions de màrqueting directe planificades i desenvolupades durant un període determinat a fi d'assolir uns objectius prèviament establerts. [...]
23. assegurador directe | asseguradora directa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Entitat asseguradora que té el contracte signat amb el prenedor. [...]
24. emissió a la par
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Emissió amb un preu d'emissió igual al seu valor nominal. [...]
25. incapacitat permanent parcial per a la professió habitual
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Incapacitat permanent que produeix a un treballador una disminució no inferior al 33% en el rendiment normal de la seva feina, però sense impedir-li realitzar-ne les tasques fonamentals. [...]
26. incapacitat permanent total per a la professió habitual
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Incapacitat permanent que inhabilita un treballador per realitzar totes o les tasques fonamentals de la seva feina, tot i que pot dedicar-se a una altra feina diferent. [...]
27. Associació per a la Investigació dels Mitjans de Comunicació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Associació sense ànim de lucre formada per agències de publicitat, anunciants, centrals de mitjans, assessors, mitjans de comunicació i exclusives de publicitat que es dedica a la investigació, mesurament i control de l'audiència dels diferents mitjans de comunicació i publicitaris a través d [...]
28. provisió per a depreciació de la cartera de valors
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
 [...]
29. raó per creure
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Enunciat breu i concís que expressa la raó que dona suport o credibilitat a la promesa de marca o a un benefici d'un producte. [...]
30. comissió per rendibilitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percentatge de la rendibilitat que rep el gestor d'una inversió com a incentiu d'acord amb el rendiment del fons o la inversió. [...]
Pàgines  3 / 702 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>