, també, denúncia.
(També és possible, per a assumptes que siguin competència de l'Administració, presentar denúncies davant òrgans administratius: l'article 69 de la Llei de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú preveu la iniciació d'ofici d'un procediment [...]
especials:
Factura de pagament al comptat. A més de les dades que figuren en una factura ordinària, hi consta la signatura del venedor o la venedora per acreditar que n'ha cobrat l'import. Normalment, aquesta signatura va precedida d'alguna d'aquestes expressions: Venda al comptat, Cobrat, Ho he rebut [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Ciberestafa en què se suplanta el correu electrònic d'un professional d'una organització, sovint un alt càrrec, a fi d'aconseguir que un empleat, un proveïdor o una altra persona relacionada amb l'organització efectuï transferències econòmiques a favor de l'atacant. [...]
document convé tenir en compte els criterisde redacció següents:
Cal mantenir l'ordre lògic de la frase (subjecte, verb, complements), cal usar els termes precisos i adequats i cal fer frases curtes.
Pel que fa al temps verbal, es recomana l'ús del present, encara que la persona que redacti l'acta ho [...]
Definició
Des d'un punt de vista terminològic, la forma convocatòria és un terme genèric que fa referència a més d'un document administratiu. De fet, una convocatòria, entesa com a document, és un escrit per mitjà del qual es demana a algú que es presenti en un lloc, en una data determinada [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Servidor que gestiona la rebuda dels correus electrònics del conjunt de destinataris segons el nom de domini assignat per aquest servidor. Per exemple el servidor decorreu entrant amb nom de domini upc.edu és receptor de tots els correus electrònics amb adreça xxxx@upc.edu. Els [...]
, hi solen constar el nom de l'entitat, el número de telèfon, el número de fax, etc. Sovint avui dia també s'hi inclouen altres dades, com ara l'adreça del lloc web i els enllaços als comptes de l'empresa en les xarxes socials.
L'estructura de les targetes és força lliure. El disseny i la disposició [...]
Definició
Document per mitjà del qual la persona interessada inicia un procediment administratiu.
Criteris generals de redacció
La claredat, el rigor i la concisió són principis bàsics de la redacció administrativa. Aquests principis es concreten tant en l'estructuració lògica i en blocs [...]