llenguatge administratiu (DOGC núm. 1438, de 3 de maig de 1991), estableix la forma provisió (en castellà, providencia).
Criteris generals de redacció
Per a la redacció d'aquest document cal tenir en compte els requisits establerts per la legislació vigent:
articles 245 i 248 de la Llei [...]
inadmissió de la prova, l'aprovació judicial de transaccions i convenis,
anotacions i inscripcions del registre, mesures cautelars, nul·litat o validesa
de les actuacions o qualssevol qüestions incidentals o que posen fi a les
actuacions d'una instància o un recurs abans que en conclogui la tramitació [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Llista, identificada amb un àlies, en què l'usuari d'un programa decorreu electrònic agrupa un conjunt d'adreces electròniques a fi d'enviar-hi sistemàticament els mateixos missatges. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Llista, identificada amb un nom genèric, en què l'usuari d'un programa decorreu electrònic agrupa un conjunt d'adreces electròniques a fi d'enviar-hi sistemàticament els mateixos missatges. [...]
Pel que fa als criterisde redacció, cal mantenir un to formal. Els
tractaments que s'utilitzen en la redacció de les citacions són el de
primera persona del singular per a l'emissor i el de vós per a la persona a qui s'adreça la citació.
Estructura i continguts de la citació
El contingut i les [...]
Definició
La querella és una acusació escrita, presentada davant el jutjat contra algú que hom fa reu d'un delicte que la persona agreujada demana que sigui castigat i perseguit.
Aquesta és una de les formes d'iniciar un procés penal.
Criteris generals de redacció
En la redacció d [...]
L'albarà és un document que s'utilitza per justificar la sortida de mercaderies del magatzem del venedor o la venedora i per confirmar que s'han lliurat al comprador o la compradora. Habitualment, se n'estenen tres exemplars: un queda en poder de qui fa la venda i els altres dos són lliurats amb [...]