Persona que assisteix la direcció de producció i que s'ocupa del suport logístic necessari perquè la producció d'un programa de televisió o de ràdio, una pel·lícula, un espectacle teatral, etc. es desenvolupi sense incidències. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Conjunt de xarxes de radiocomunicacions mòbils que permeten d'establir comunicacions de veu i dades per a professionals amb possibilitat de donar servei a grups tancats d'usuaris. Generalment són sistemes privats, propietat de les mateixes empreses que els utilitzen i, per tant, no es tarifa per tr [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Generador de senyal a les freqüències de ràdio, generalment des d'1 MHz fins a algunes centenes de MHz o alguns GHz. La forma d'ona generada és sinusoidal i permet ser modulada per senyals externs o generats internament. [...]
Màrqueting interactiu que permet establir una comunicació personal amb un públic objectiu precís amb la finalitat d'aconseguir una resposta directa o una transacció comercial, per mitjà del correu, el telèfon, la ràdio, la televisió, Internet o altres mitjans. [...]