Tècnica de disminució del risc i de major eficiència del capital invertit que consisteix a formar una cartera amb actius de característiques diferents. [...]
Suprimir barreres administratives, legals, reglamentàries i fiscals amb la intenció de permetre als agents econòmics una major llibertat d'actuació en el mercat. [...]
Balanç de comprovació que verifica la coincidència entre les sumes dels comptes del llibre major i la suma total d'operacions registrades en el llibre diari. [...]
Variable del comportament del consumidor que es correspon amb la major o menor influència que exerceixen les marques en el procés de decisió de compra del consumidor. [...]
Excés sobre el valor nominal al qual s'emeten les noves accions per a compensar el valor major que tenen les accions antigues existents i capitalitzar una empresa. [...]
Estratègia per a assolir una major participació en el mercat que consisteix a dur a terme una política de màrqueting agressiva per a augmentar les vendes en el mercat actual. [...]
Estratègia de creixement que segueix una empresa per assolir una major participació de mercat amb els productes o serveis que comercialitza i en el mercat actual en què duu a terme la seva activitat. [...]
Producte de consum el comprador del qual, per les característiques úniques del producte o pel prestigi o significació de la marca, està disposat a fer un major esforç en el procés de decisió de compra. [...]