Tècnica d'investigació de mercats consistent a detectar les tendències emergents en els hàbits de consum, especialment entre els joves, a fi d'anticipar-se i adaptar el disseny, els productes i la comunicació de màrqueting a les noves preferències o necessitats. [...]
Clàusula d'un contracte amb remuneració variable del gestor d'un fons de capital de risc segons la qual, en cas que el rendiment del fons hagi estat inferior al previst, els inversors recuperen una part proporcional de la remuneració del gestor. [...]
Grup de consumidors o usuaris que se senten fortament vinculats a una marca determinada i que interactuen habitualment amb la marca i entre ells, d'acord amb els interessos que els uneixen. [...]
Operació administrativa i financera per la qual una empresa traspassa la gestió del deute que ha contret amb proveïdors a una entitat financera, la qual li garanteix l'acompliment de les obligacions i li ofereix la possibilitat de finançar els pagaments. [...]
Acció continuada d'una empresa de mantenir i reforçar la relació amb els seus contactes per mitjà de tècniques diverses, sovint campanyes personalitzades de màrqueting per correu electrònic, amb l'objectiu de convertir-los en clients. [...]
Conjunt de tècniques de màrqueting que s'utilitzen per a fer créixer de manera molt ràpida el negoci d'una empresa, generalment una empresa emergent. [...]
Dit del producte derivat que té valor per al comprador ja sigui perquè el preu d'exercici és inferior al preu de mercat de l'actiu subjacent, en el cas que es tracti d'una opció de compra, o bé perquè el preu de mercat de l'actiu subjacent és inferior al preu d'exercici, en el cas que es tracti d [...]
Estratègia comercial consistent a establir un preu diferent per a un mateix producte o servei segons el comprador, sense que la diferència de preu respongui a una diferència en els costos de producció o distribució. [...]