Mercat constituït per persones físiques o jurídiques que compren béns i serveis per incorporar-los als processos de producció d'altres béns o serveis, o per revendre'ls a altres consumidors o usuaris. [...]
Règim duaner econòmic que permet l'exportació temporal de productes per a sotmetre'ls a operacions de transformació i reimportar-los posteriorment com a productes acabats sense pagar els drets de duana corresponents. [...]
Venda ambulant, que es practica al marge de la llei, consistent a mostrar a terra, sobre una manta o un element similar, productes comercials diversos i a vendre'ls per sota del preu del mercat. [...]
Percentatge d'individus que, en una enquesta per a determinar la notorietat d'una marca, n'esmenten espontàniament el nom quan se'ls demana que enumerin les marques que coneix d'un producte o servei concret. [...]
Empresa que assumeix la doble funció de majorista i detallista, ja que compta amb una central de compres i una xarxa d'establiments comercials de venda al detall als quals la central proporciona els productes i tots els serveis necessaris per vendre'ls. [...]
Empresa que assumeix la doble funció de majorista i detallista, ja que compta amb una central de compres i una xarxa d'establiments comercials de venda al detall als quals la central proporciona els productes i els serveis necessaris per vendre'ls. [...]
Percentatge d'individus que, en una enquesta per a determinar la notorietat d'una marca, n'esmenten espontàniament el nom, sense cap mena d'ajuda ni suggeriment, quan se'ls demana que enumerin les marques que coneix d'un producte o servei concret. [...]
Empresa proveïdora de serveis de plataforma bàsics per a la comunicació entre les empreses i els usuaris finals, amb una posició important en el mercat i una bona previsió de futur, que té la capacitat potencial de controlar l'accés dels usuaris i estructurar els continguts que se'ls transmet. [...]
Conjunt d'accions de màrqueting no intrusives basades en l'ús combinat de diferents tècniques, especialment l'optimització natural, el màrqueting de cercadors, el màrqueting de continguts i les xarxes socials, que té per objectiu captar l'interès dels usuaris i atraure'ls com a clients, sense [...]