Resultats de la cerca bàsica: 168

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
101. incentiu
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estímul dirigit als consumidors perquè comprin un producte o un servei, o bé als distribuïdors i/o als venedors a fi d'estimular-los en la consecució dels objectius de venda. [...]
102. llenguatge controlat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Llenguatge que es caracteritza per la restricció de la gramàtica, l'estil i el vocabulari a fi de reduir l'ambigüitat i la complexitat dels textos i millorar-ne la lecturabilitat. [...]
103. portar els comptes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Fer els assentaments comptables representatius dels fets derivats de l'activitat d'una empresa a fi de poder-ne fer en tot moment una síntesi de la situació econòmica i financera. [...]
104. auditoria de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estudi sincrònic de la identitat, la gestió, la comunicació, la percepció i altres aspectes d'una marca a fi de fer-ne una diagnosi i prendre les decisions estratègiques i tàctiques pertinents. [...]
105. pòlissa endossada
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Pòlissa d'una assegurança de transports que el contractant ha transferit per mitjà d'un endós, que consta al mateix document, a fi que un tercer en pugui rebre la indemnització. [...]
106. preu de liquidació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Preu rebaixat que una empresa o un establiment comercial aplica als seus productes, generalment per fi de temporada, cessació de la seva activitat comercial, reestructuració del negoci o eliminació d'existències. [...]
107. promoció de vendes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'accions de curta durada que una empresa adreça als venedors, als intermediaris o als consumidors a fi d'estimular les vendes a curt termini, generalment per mitjà d'incentius. [...]
108. promoció de vendes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'accions de curta durada que una empresa adreça als venedors, als intermediaris o als consumidors a fi d'estimular les vendes a curt termini, generalment per mitjà d'incentius. [...]
109. gestió de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Gestió estratègica associada al desenvolupament d'una marca a fi de garantir-ne la consistència, la coherència, l'essència, la proposició de valor, l'experiència i l'augment de valor a llarg termini. [...]
110. liquidació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Venda amb gran rebaixa de preus que fa una empresa o un establiment comercial, generalment per fi de temporada, cessació de la seva activitat comercial, reestructuració del negoci o eliminació d'existències. [...]
Pàgines  11 / 17 
<< Anterior  Pàgina  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Següent >>