Tècnica publicitària consistent a crear continguts d'acord amb les característiques i les funcionalitats específiques de les plataformes a què van destinats. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Tècnica d'enginyeria social consistent a crear una situació fictícia o a inventar-se una excusa per a enganyar algú i obtenir-ne dades confidencials. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Sistema desenvolupat amb un llenguatge d'autors, que permet crear aplicacions personalitzades, especialment educatives i multimèdia, sense necessitat de tenir coneixements de programació. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Programari informàtic desenvolupat amb un llenguatge d'autors, que permet crear aplicacions personalitzades, especialment educatives i multimèdia, sense necessitat de tenir coneixements de programació. [...]
Pràctica artística que pren com a material d'expressió el codi font i que té per objectiu crear programes informàtics no concebuts com a eines funcionals. [...]
Tècnica estadística que té per objecte crear una classificació entre elements, descrits mitjançant un conjunt de variables, a partir de mesures de similitud o dissimilitud entre ells. [...]
Reducció asistemàtica d'un mot a un segment que funciona autònomament o bé en combinació amb altres segments o mots per a crear una nova unitat lèxica. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Tècnica de manipulació audiovisual que, mitjançant algoritmes d'intel·ligència artificial, permet crear muntatges de vídeo molt realistes que contenen situacions fictícies, sovint amb l'objectiu de desinformar o difamar. [...]