Nom de marca que designa un conjunt de productes comercialment homogenis pel fet de satisfer necessitats similars, estar destinats al mateix segment de mercat, utilitzar els mateixos canals de distribució, etc. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Identificador específic per a cada operador de telefonia mòbil que permet que els usuaris puguin connectar-se a Internet i enviar i rebre missatges multimèdia. [...]
Operació en el processament del llenguatge natural consistent a identificar i classificar paraules, frases o altres unitats textuals d'un corpus en categories predefinides, com ara persones, organitzacions, expressions de temps, valors monetaris, percentatges o quantitats. [...]
Nom científic compost de tres mots llatins o llatinitzats amb el qual es denominen les subespècies, les varietats i altres categories infraespecífiques d'éssers vius i de fòssils. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Part d'una adreça d'Internet que identifica una persona, empresa o organització connectada a aquesta xarxa i que expressa generalment la seva adscripció territorial, el tipus d'organització de què es tracta o el sector o empresa de què forma part. [...]