Resultats de la cerca bàsica: 147

Diccionaris terminològics
71. rebot
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de missatges rebotats en una campanya de màrqueting per correu electrònic. [...]
72. tenda cuina
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Lleure. Turisme
Tenda de campanya petita i alta que s'utilitza per a cuinar-hi. [...]
73. acampar
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Esport
Establir tendes de campanya a l'aire lliure per fer-hi una estada provisional. [...]
74. cost per mil
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Cost d'arribar a mil persones del públic objectiu d'una campanya publicitària. [...]
75. cost per punt de ràting
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Cost d'arribar a un 1% del públic objectiu d'una campanya publicitària. [...]
76. cost per impacte
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Cost d'arribar a un sol individu del públic objectiu d'una campanya publicitària. [...]
77. percentatge de rebot
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Expressió en percentatge del rebot que s'ha produït en una campanya de màrqueting. [...]
78. acampada
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Esport
Acció d'establir tendes de campanya a l'aire lliure per fer-hi una estada provisional. [...]
79. indicador clau de rendiment
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Indicador que proporciona informació sobre l'assoliment dels objectius marcats en una campanya de màrqueting. [...]
80. indicador clau de rendiment
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Indicador que proporciona informació sobre l'assoliment dels objectius marcats en una campanya de màrqueting. [...]
Pàgines  8 / 15 
<< Anterior  Pàgina  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Següent >>