Resultats de la cerca frase exacta: 127

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
51. línia viuda
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Línia curta al final de paràgraf que apareix al principi de pàgina o de columna. [...]
52. resultat extraordinari
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Resultat final d'un exercici obtingut d'una situació econòmica no habitual d'una empresa. [...]
53. resultat extraordinari
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Resultat final d'un exercici obtingut d'una situació econòmica no habitual d'una empresa. [...]
54. transferència en ferm
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Transferència irrevocable i incondicional que allibera de l'obligació d'efectuar els pagaments pertinents. [...]
55. apòcope
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Supressió d'una o més síl·labes o sons, generalment àtons, situats en posició final de mot. [...]
56. canal de distribució
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Camí que segueix un producte a través dels intermediaris fins arribar al consumidor o usuari final. [...]
57. inversor individual | inversora individual
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona física o jurídica que adquireix valors mitjançant un membre del mercat com a inversor final. [...]
58. llibre de balanços
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Llibre principal on són registrats ordenadament els successius balanços de situació al final d'un exercici. [...]
59. maqueta
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Model d'una peça publicitària, publicació, etc., que permet donar una idea de la realització final. [...]
60. anunci d'intriga
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Anunci que conté un missatge incomplet que pren sentit en anuncis successius fins a la seva resolució final, sovint ometent el nom de la marca o del producte que s'anuncia, amb l'objectiu de cridar l'atenció i despertar la curiositat o d'aconseguir notorietat, [...]
Pàgines  6 / 13 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>