Resultats de la cerca frase exacta: 987

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
31. ordre de mercat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Ordre que s'ha d'executar al millor preu possible del mercat en el moment en què s'introdueix, sense cap límit establert i de manera que, si al millor preu no hi ha prou contrapartida per a atendre la totalitat de l'ordre, la part no negociada queda subjecta al preu que vulgui oferir la part [...]
32. gestor de llistes | gestora de llistes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona física o jurídica al servei d'un propietari de llistes de màrqueting, que s'encarrega de la seva gestió i promoció. [...]
33. publitramesa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Tramesa publicitària personalitzada que s'envia per correu, ja sigui per correu postal o bé per correu electrònic, a persones seleccionades prèviament. [...]
34. estratègia d'impuls
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting centrada fonamentalment en la promoció de vendes, que s'adreça als canals de distribució perquè facin més comandes del producte. [...]
35. indiferenciar
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Fer que un producte esdevingui idèntic quant a característiques i prestacions a altres productes competidors, dels quals només s'acabi diferenciant pel preu. [...]
36. cercatendències
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona que, generalment amb finalitat empresarial, s'ocupa d'observar, analitzar i investigar les tendències futures en els hàbits de consum, especialment dels joves. [...]
37. indiferenciació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Procés pel qual un producte esdevé idèntic quant a característiques i prestacions a altres productes competidors, dels quals només s'acaba diferenciant pel preu. [...]
38. minador
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Sistema informàtic amb què s'executen operacions de criptomineria per a validar les transaccions en el sistema de cadena de blocs d'una criptomoneda. [...]
39. rendibilitat de la inversió en màrqueting
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Relació entre el benefici net obtingut d'una acció o estratègia de màrqueting i el capital que s'hi ha invertit, expressada en percentatge. [...]
40. dinamització de creixement
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de tècniques de màrqueting que s'utilitzen per a fer créixer de manera molt ràpida el negoci d'una empresa, generalment una empresa emergent. [...]
Pàgines  4 / 99 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>