Instrument de finançament alternatiu en què una empresa aconsegueix hores de dedicació i expertesa professionals o serveis, com ara l'assessorament o una campanya publicitària, a canvi de cedir una part del capital a les persones que fan aquestes feines o presten aquests serveis. [...]
Document, elaborat generalment per l'anunciant, que recull informació sobre el mercat, el producte, el consumidor, la competència, la distribució, els objectius de màrqueting, els objectius de comunicació, el pressupost de què es disposa per a fer una campanya publicitària, etc., i que es presenta [...]
Tècnica de comunicació que consisteix a observar, captar i interpretar el que diu l'audiència sobre un tema, una campanya, una organització, etc. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Tècnica de comunicació que consisteix a observar, captar i interpretar el que diu l'audiència sobre un tema, una campanya, una organització, etc. [...]
Cost d'aconseguir una resposta en una campanya de màrqueting directe, que s'obté dividint el cost de la campanya pel nombre de respostes rebudes. [...]
Nombre de persones que han contactat durant un període determinat amb un, o amb més d'un, dels suports publicitaris utilitzats en una campanya, excloent-ne les duplicacions d'audiència. [...]