Resultats de la cerca frase exacta: 34

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
21. nom de línia de productes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Nom de marca que designa un conjunt de productes comercialment homogenis pel fet de satisfer necessitats similars, estar destinats al mateix segment de mercat, utilitzar els mateixos canals de distribució, etc. [...]
22. veu corporativa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Veu d'un locutor que s'utilitza de manera continuada durant un període llarg en la comunicació oral d'una organització o una marca i en els diferents canals de difusió. [...]
23. rumor
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Informació procedent de fonts no clarament identificades, que no està contrastada pels fets o prou documentada, i que es difon, de vegades intencionadament, de manera incontrolada a través de canals informals de comunicació. [...]
24. comunicació informal
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Comunicació no estructurada d'una organització en què la informació es transmet a través de la interacció espontània entre els membres de l'organització i sense seguir els canals establerts de manera explícita per l'organització. [...]
25. nova economia
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Economia que es desenvolupa amb la incorporació de les tecnologies de la informació i la comunicació a les empreses, basada en l'aparició de nous canals i formes d'intermediació i en la recerca d'eficiència. [...]
26. argumentari
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Material il·lustrat que s'utilitza per a informar els canals de distribució de les característiques més destacades d'un producte, com ara la seva formulació, formats, opcions, prestacions, ús, unitats de venda, avantatges competitius, preus, campanya publicitària, promocions, etc. [...]
27. discriminació de preus
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia consistent a establir preus diferents per a un mateix producte o servei, segons els segments de mercat, els canals de distribució, etc., i sense que la diferència de preus reflecteixi una diferència proporcional dels costos de producció o de distribució. [...]
28. encavallament
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Utilització que fa una empresa dels canals de distribució d'una altra empresa a canvi, d'una banda, del pagament d'una remuneració que compensi la introducció comercial i, de l'altra, de la participació en les despeses de gestió. [...]
29. encavallament
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Utilització que fa una empresa dels canals de distribució d'una altra empresa sòlidament establerta al país a canvi, d'una banda, del pagament d'una remuneració que compensi la introducció comercial i, de l'altra, de la participació en les despeses de gestió. [...]
30. matriu de missatges
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Document que recull els missatges essencials que una empresa o una marca vol transmetre a cadascun dels seus públics, tenint en compte el context i els canals de comunicació que s'utilitzaran, el qual serveix de guia per a la redacció de textos concrets. [...]
Pàgines  3 / 4 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  Següent >>