Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Atac a un sistema distribuït consistent a crear un gran nombre d'identitats diferents a la xarxa amb l'objectiu de tenir més influència i poder de decisió enfront dels competidors. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Tècnica de manipulació audiovisual que, mitjançant eines d'edició de vídeo poc sofisticades, permet crear muntatges de vídeo realistes que contenen situacions fictícies, sovint amb l'objectiu de desinformar o difamar. [...]
Teoria que, prenent com a referència els mecanismes animals de cerca d'aliment, intenta explicar la manera com les persones busquen la informació, especialment per Internet, a fi de crear estratègies que en facilitin l'obtenció. [...]
Operació consistent a ajuntar diverses accions ja emeses per crear accions de valor nominal augmentat proporcionalment sense afectar el capital social d'una empresa, generalment amb la intenció de compensar caigudes importants a la borsa i facilitar els moviments econòmics de l'entitat afectada. [...]
Final d'un capítol o d'una escena d'una producció audiovisual o d'una obra literària o gràfica que deixa la trama sense resoldre, a fi de crear emoció i despertar en el lector o l'espectador el desig de saber com continua. [...]
canviant de grup, amb l'objectiu de fomentar el diàleg, crear nous enfocaments sobre la matèria i, en general, compartir coneixement i promoure la innovació. [...]