Acord d'actuació coordinada o d'unió temporal entre diverses empreses, generalment del mateix ram, amb l'objecte d'obtenir avantatges en els preus o de controlar o enfortir un mercat determinat. [...]
Conjunt de dades que una empresa o organització recopila d'usuaris propis o aliens a partir de les dades de primera font d'una altra empresa o organització amb qui té relació. [...]
Conjunt de dades que una empresa o organització recopila dels seus usuaris, mitjançant eines pròpies, a partir del comportament que tenen o de les accions que fan a les seves aplicacions o pàgines web. [...]
Obligació d'una persona o una organització de donar explicacions quan escaigui de les accions de les quals és responsable davant l'òrgan de govern corresponent, l'autoritat competent o, en general, les parts interessades. [...]
Activitat de màrqueting consistent en la utilització en un mateix producte o servei de dues marques o més, generalment d'empreses diferents, o d'una marca comuna creada per diverses empreses, amb l'objectiu de reforçar la imatge de les marques implicades i augmentar la percepció de qualitat del [...]