Tècnica d'investigació de mercats consistent a detectar les tendències emergents en els hàbits de consum, especialment entre els joves, a fi d'anticipar-se i adaptar el disseny, els productes i la comunicació de màrqueting a les noves preferències o necessitats. [...]
Àmbit vital, d'activitat o de coneixement amb què una marca desitja que els consumidors l'associïn com a base per a la construcció del seu imaginari de marca, amb els valors, els atributs i la personalitat que la defineixen. [...]
Operació administrativa per la qual una empresa exportadora ven els efectes de comerç representatius del lliurament dels béns o els serveis exportats a una entitat, que els adquireix sense recurs contra l'exportador en cas que el comprador no pagui. [...]
Mecanisme d'un teler consistent en un o més regles proveïts d'agulles que han estat enfilades amb els fils d'un ordit especial, les quals en moure's lliguen els fils amb els teixits formant efectes similars al brodat. [...]
Postura en què el iogui es manté estirat a terra de bocaterrosa, amb els malucs aixecats i recolzant-se amb els dits dels peus, els genolls, el pit, la barbeta i les mans, que se situen a l'altura de les espatlles. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Teleconferència que mitjançant l'ús d'hologrames facilita la interacció entre els participants en l'espai virtual i els ofereix una experiència immersiva. [...]
Tanca fàcilment desplaçable, formada per un o diversos fils metàl·lics electrificats, els quals transmeten una petita descàrrega elèctrica al bestiar si els toca. [...]
Mètode d'avaluació orientat al desenvolupament professional i a la millora del rendiment que, per mitjà d'un qüestionari anònim, permet analitzar determinades competències d'una persona relacionades amb el lloc de treball que ocupa, a partir de la seva autovaloració i de la que en fan els [...]