Resultats de la cerca bàsica: 147

Diccionaris terminològics
111. tenda
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Esport
Construcció desmuntable i transportable constituïda per una coberta de tela i per una estructura de bastons que la sosté, clavats a terra i subjectats mitjançant cordes, que s'utilitza com a habitacle provisional en el transcurs d'una excursió o una expedició. [...]
112. test publicitari
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Test utilitzat en la investigació publicitària fonamentalment per a estudiar l'impacte i l'eficàcia d'un missatge publicitari o d'una campanya publicitària. [...]
113. treballador temporer | treballadora temporera
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Treball
Treballador que exerceix la seva activitat solament durant una temporada a l'any, generalment en una campanya que és pròpia d'una estació determinada. [...]
114. audiència cumulativa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Audiència útil incrementada que s'obté en incloure una nova inserció en algun dels suports publicitaris utilitzats en una campanya o en incloure-hi altres suports. [...]
115. llista de màrqueting
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Relació de noms, adreces, telèfons i altres dades de persones o organitzacions que constitueixen el públic objectiu d'una acció o campanya de màrqueting directe. [...]
116. peça publicitària
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Qualsevol element gràfic o audiovisual resultant d'un procés creatiu que, en forma d'esbós o com a original, forma part d'una campanya publicitària. [...]
117. pretest
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Test publicitari per a estudiar l'impacte i l'eficàcia d'un missatge publicitari o d'una campanya publicitària abans de la seva difusió pública. [...]
118. freqüència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Nombre de vegades que cada persona del públic objectiu entra en contacte amb un o amb més d'un dels suports publicitaris d'una campanya publicitària. [...]
119. oportunitat de veure
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Freqüència mitjana de vegades que una persona del públic objectiu ha contactat amb una campanya publicitària a través de qualsevol mitjà, a excepció de la ràdio. [...]
120. ràting
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percentatge de persones del públic objectiu d'una campanya de publicitat o de la població total que ha contactat amb un determinat mitjà o suport publicitari. [...]
Pàgines  12 / 15 
<< Anterior  Pàgina  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  Següent >>