Resultats de la cerca bàsica: 147

Diccionaris terminològics
51. serveis per capital
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Instrument de finançament alternatiu en què una empresa aconsegueix hores de dedicació i expertesa professionals o serveis, com ara l'assessorament o una campanya publicitària, a canvi de cedir una part del capital a les persones que fan aquestes feines o presten aquests serveis. [...]
52. brífing
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Document, elaborat generalment per l'anunciant, que recull informació sobre el mercat, el producte, el consumidor, la competència, la distribució, els objectius de màrqueting, els objectius de comunicació, el pressupost de què es disposa per a fer una campanya publicitària, etc., i que es presenta [...]
53. tenda
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Esport
Coberta de tela desmuntable i transportable que s'estén sobre una estructura de pals clavats a la neu i subjectats mitjançant unes cordes. [...]
54. tenda
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Esport
Coberta de tela desmuntable i transportable que s'estén sobre una estructura de pals clavats a la neu i subjectats mitjançant unes cordes. [...]
55. pressió publicitària
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Força exercida per una campanya publicitària sobre el públic objectiu, que se sol mesurar calculant el nombre de GRP de la campanya. [...]
56. escolta activa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Tècnica de comunicació que consisteix a observar, captar i interpretar el que diu l'audiència sobre un tema, una campanya, una organització, etc. [...]
57. escolta activa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Tecnologies de la informació i la comunicació
Tècnica de comunicació que consisteix a observar, captar i interpretar el que diu l'audiència sobre un tema, una campanya, una organització, etc. [...]
58. doble sostre
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Esport
Coberta d'una tenda de campanya. [...]
59. cost per resposta
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Cost d'aconseguir una resposta en una campanya de màrqueting directe, que s'obté dividint el cost de la campanya pel nombre de respostes rebudes. [...]
60. audiència neta
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Nombre de persones que han contactat durant un període determinat amb un, o amb més d'un, dels suports publicitaris utilitzats en una campanya, excloent-ne les duplicacions d'audiència. [...]
Pàgines  6 / 15 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>