Resultats de la cerca bàsica: 147

Diccionaris terminològics
81. tenda canadenca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Lleure. Turisme
Tenda de campanya de base rectangular i amb dos aiguavessos que arriben fins a terra. [...]
82. imatge clau
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Motiu visual concís i característic que serveix per a potenciar el record d'una campanya publicitària. [...]
83. so clau
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Motiu sonor concís i característic que serveix per a potenciar el record d'una campanya publicitària. [...]
84. so clau
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Motiu sonor concís i característic que serveix per a potenciar el record d'una campanya publicitària. [...]
85. uniforme operatiu
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Protecció civil. Defensa
Uniforme especial utilitzat pels membres d'un cos policial, que s'ha d'adequar a les necessitats del servei. [...]
86. audiència útil
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Nombre de persones de l'audiència neta que formen part del públic objectiu d'una campanya publicitària. [...]
87. cobertura útil
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percentatge de persones de l'audiència neta que formen part del públic objectiu d'una campanya publicitària. [...]
88. onada
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Cadascun dels cicles d'activitat d'una campanya publicitària mitjançant accions sincronitzades en els diversos mitjans publicitaris. [...]
89. piqueta
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Esport
Clau en forma de ganxo que serveix per a tesar-hi els vents de les tendes de campanya. [...]
90. pla de publicitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Pla en què es materialitza l'estratègia publicitària i que comprèn, fonamentalment, la determinació del públic objectiu, el posicionament, els objectius de publicitat, l'eix de comunicació, la continuïtat de la campanya, els mitjans publicitaris que s'utilitzaran, el pressupost i els instruments de [...]
Pàgines  9 / 15 
<< Anterior  Pàgina  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Següent >>