Anàlisi que solen dur a terme de manera conjunta un anunciant i una agència de publicitat per a fer una valoració d'allò que han aconseguit per a una marca les accions de màrqueting i de comunicació realitzades, i per a preparar i orientar accions futures. [...]
Tècnica d'investigació de mercat consistent a fingir, a través d'una persona que es fa passar per client, accions de compra o sol·licituds d'informació de béns o serveis, amb l'objectiu de verificar el compliment dels paràmetres de qualitat establerts per la direcció de l'empresa avaluada o d'un [...]
Avaluació fonamentalment qualitativa que un banc fa d'un client, principalment des del punt de vista de la solvència, a fi d'estudiar la possible concessió d'un crèdit. [...]
Societat els actius de la qual estan formats exclusivament per accions d'altres societats en què participa, de manera que pot influir en la seva política empresarial. [...]
Expressió única, diferenciada i distingible d'una marca com a resultat del llenguatge, l'estil, el to de veu, els missatges i el vocabulari usats en la comunicació oral i escrita. [...]