Resultats de la cerca bàsica: 7.878

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
21. compilador de llistes | compiladora de llistes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona física o jurídica especialitzada en la compilació de llistes de màrqueting. [...]
22. comprador de llistes | compradora de llistes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona física o jurídica que compra llistes de màrqueting. [...]
23. corredor de llistes | corredora de llistes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona física o jurídica que actua com a intermediari entre un propietari de llistes de màrqueting i algú altre interessat a llogar-les o comprar-les. [...]
24. dinamitzador de creixement | dinamitzadora de creixement
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona amb un ampli coneixement de les xarxes socials i de l'analítica web que és experta en dinamització de creixement. [...]
25. gestor de llistes | gestora de llistes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona física o jurídica al servei d'un propietari de llistes de màrqueting, que s'encarrega de la seva gestió i promoció. [...]
26. propietari de llistes | propietària de llistes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona física o jurídica que posseeix llistes de màrqueting per al seu ús privat o que pot llogar o vendre. [...]
27. acció de primera
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Acció emesa per una empresa de gran notorietat, reputació i solidesa, la qual actua en sectors econòmics importants i té molta capacitat per a generar beneficis. [...]
28. anàlisi de sentiments
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Tècnica consistent a analitzar de manera automàtica, per mitjà de la mineria de dades i de processadors del llenguatge natural, les intervencions dels usuaris a internet, especialment a les xarxes socials, amb l'objectiu d'obtenir informació rellevant sobre la percepció que tenen de determinats [...]
29. assegurança de multiinversió
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Assegurança de vida d'estalvi que proporciona al titular un conjunt de fons d'inversió possibles entre els quals pot anar canviant sense haver de pagar comissions ni haver de tributar per les plusvàlues obtingudes. [...]
30. associació de marques
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Activitat de màrqueting consistent en la utilització en un mateix producte o servei de dues marques o més, generalment d'empreses diferents, o d'una marca comuna creada per diverses empreses, amb l'objectiu de reforçar la imatge de les marques implicades i augmentar la percepció de qualitat del [...]
Pàgines  3 / 788 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>