Contracte en què dues parts s'obliguen a intercanviar operacions financeres en el mercat internacional de capitals durant un període determinat, a fi d'evitar fluctuacions excessives de les taxes de canvi i de les taxes d'interès. [...]
Propietat d'un producte que garanteix la possibilitat de reconstruir-ne l'historial, a fi de poder localitzar ràpidament l'origen dels problemes que puguin sorgir durant l'elaboració, la distribució o l'ús i evitar-los en el futur. [...]
Tècnica d'investigació de mercats consistent a detectar les tendències emergents en els hàbits de consum, especialment entre els joves, a fi d'anticipar-se i adaptar el disseny, els productes i la comunicació de màrqueting a les noves preferències o necessitats. [...]
Estratègia de màrqueting que consisteix a llançar un producte al mercat a un preu intencionadament elevat que es redueix progressivament a mesura que se'n desenvolupen les vendes a fi de captar segments de mercat nous més sensibles al preu. [...]
Màrqueting orientat a la cooperació estratègica entre el fabricant i el distribuïdor quant a polítiques, objectius i procediments relacionats amb la distribució física, la gestió de vendes, les promocions, el marxandatge, la publicitat, etc., a fi d'obtenir un benefici per a ambdues parts. [...]
Test consistent a publicar simultàniament dues versions d'un mateix element digital, sovint un lloc web o una aplicació, a fi de comprovar quina de les dues funciona més bé a partir de les dades de comportament dels usuaris que hi accedeixen, que són redistribuïts de manera aleatòria i proporcional [...]
Clàusula d'alguns tractats internacionals en virtut de la qual l'estat que l'aplica pot donar preferència comercial als països en desenvolupament, sens perjudici de la clàusula de la nació més afavorida. [...]
Anàlisi d'una organització a fi d'establir-ne els punts febles i els punts forts, i del seu entorn, a fi d'identificar-hi les amenaces i les oportunitats per a l'organització. [...]