Tècnica consistent a analitzar de manera automàtica, per mitjà dela mineria de dades i de processadors del llenguatge natural, les intervencions dels usuaris a internet, especialment a les xarxes socials, amb l'objectiu d'obtenir informació rellevant sobre la percepció que tenen de determinats [...]
Conjunt de comunicacions, que comprèn fonamentalment la publicitat, la promoció de vendes, el màrqueting directe i les relacions públiques, de què se serveix una organització per a donar-se a conèixer, informar el mercat i persuadir-lo que compri els seus productes o serveis i per a difondre els [...]
Programari que permet el bloqueig de publicitat mitjançant la inhabilitació dels anuncis, dels programes que permeten visualitzar-los o dels URL d'on provenen. [...]
Acció emesa per una empresa de gran notorietat, reputació i solidesa, la qual actua en sectors econòmics importants i té molta capacitat per a generar beneficis. [...]
Nom de marca pres directament d'una llengua que no és pròpia del territori d'origen dela marca o la sonoritat i la grafia del qual evoquen un origen geogràfic estranger, amb la finalitat d'augmentar-ne el valor percebut. [...]
Percepció que es forma un consumidor d'una marca com a resultat dela interacció, directa o indirecta, que ha mantingut amb aquella marca o amb algun dels seus productes. [...]
Expressió única, diferenciada i distingible d'una marca com a resultat del llenguatge, l'estil, el to de veu, els missatges i el vocabulari usats en la comunicació oral i escrita. [...]