Resultats de la cerca bàsica: 8.406

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
101. anàlisi de sentiments
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Tècnica consistent a analitzar de manera automàtica, per mitjà de la mineria de dades i de processadors del llenguatge natural, les intervencions dels usuaris a internet, especialment a les xarxes socials, amb l'objectiu d'obtenir informació rellevant sobre la percepció que tenen de determinats [...]
102. empresa de primera
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Empresa de gran notorietat, reputació i solidesa que cotitza a la borsa i té molta capacitat per a generar beneficis. [...]
103. mix de comunicació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de comunicacions, que comprèn fonamentalment la publicitat, la promoció de vendes, el màrqueting directe i les relacions públiques, de què se serveix una organització per a donar-se a conèixer, informar el mercat i persuadir-lo que compri els seus productes o serveis i per a difondre els [...]
104. fons de deute
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Fons d'inversió que actua com a instrument de finançament d'una empresa mitjançant la compra de deute d'aquesta empresa. [...]
105. bloquejador de publicitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Programari que permet el bloqueig de publicitat mitjançant la inhabilitació dels anuncis, dels programes que permeten visualitzar-los o dels URL d'on provenen. [...]
106. blanqueig de núvol
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Blanqueig destinat a promoure la percepció que les dades, productes o serveis d'una empresa, un organisme o un govern es gestionen al núvol. [...]
107. acció de primera
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Acció emesa per una empresa de gran notorietat, reputació i solidesa, la qual actua en sectors econòmics importants i té molta capacitat per a generar beneficis. [...]
108. nom de marca estranger
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Nom de marca pres directament d'una llengua que no és pròpia del territori d'origen de la marca o la sonoritat i la grafia del qual evoquen un origen geogràfic estranger, amb la finalitat d'augmentar-ne el valor percebut. [...]
109. experiència de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percepció que es forma un consumidor d'una marca com a resultat de la interacció, directa o indirecta, que ha mantingut amb aquella marca o amb algun dels seus productes. [...]
110. veu de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Expressió única, diferenciada i distingible d'una marca com a resultat del llenguatge, l'estil, el to de veu, els missatges i el vocabulari usats en la comunicació oral i escrita. [...]
Pàgines  11 / 841 
<< Anterior  Pàgina  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Següent >>