Document estratègic de creació i gestió d'una marca que sintetitza els elements principals dela seva identitat, utilitzat com a marc per a guiar les decisions i accions que puguin influir en la marca i assegurar-ne la coherència i la consistència. [...]
Capacitat d'una empresa de generar coneixement útil per a la presa de decisions estratègiques per mitjà dela recopilació, la selecció, el tractament i l'anàlisi d'informació de fonts diverses. [...]
Àmbit vital, d'activitat o de coneixement amb què una marca desitja que els consumidors l'associïn com a base per a la construcció del seu imaginari de marca, amb els valors, els atributs i la personalitat que la defineixen. [...]
Blanqueig destinat a promoure la percepció que els productes, serveis, polítiques o objectius d'una empresa, un organisme o un govern són beneficiosos per a la salut. [...]
Societat els actius dela qual estan formats exclusivament per accions d'altres societats en què participa, de manera que pot influir en la seva política empresarial. [...]
Professional que assisteix o representa tercers en l'obtenció de registres dela propietat industrial i en defensa els drets que se'n deriven, i que també aconsella sobre la millor protecció de les figures jurídiques que la propietat industrial comprèn. [...]
Llista alfabètica completa dels expositors participants en una activitat firal, que conté informació sobre la seva ubicació a les instal·lacions i les característiques dels productes o els serveis que ofereixen. [...]