Resultats de la cerca bàsica: 223

81. 'posar en valor' o 'fer valer'? / Com es diu poner en valor en català?
Font Fitxes de l'Optimot
nostres competències com a empresa. En el sentit d'ajudar a l'èxit d'una cosa o fer-ne augmentar el valor, es pot dir remarcar, realçar, reivindicar, etc. Per exemple: Faran una jornada gastronòmica per reivindicar els productes de la terra. Amb aquesta campanya publicitària remarquen les riqueses [...]
82. rebot
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de missatges rebotats en una campanya de màrqueting per correu electrònic. [...]
83. Com es diu mailing en català? / publitramesa
Font Fitxes de l'Optimot
Àrea temàtica Economia. Empresa
publitramesa El terme anglès mailing correspon en català a publitramesa i designa una tramesa publicitària personalitzada que s'envia per correu a persones seleccionades prèviament i que sol constar d'un sobre i d'una carta publicitària. Per tant, es pot dir: Començarem la campanya amb una [...]
84. cost per punt de ràting
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Cost que suposa arribar a un 1% del públic objectiu d'una campanya publicitària. [...]
85. percentatge de rebot
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Expressió en percentatge del rebot que s'ha produït en una campanya de màrqueting. [...]
86. imatge clau
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Motiu visual concís i característic que serveix per a potenciar el record d'una campanya publicitària. [...]
87. so clau
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Motiu sonor concís i característic que serveix per a potenciar el record d'una campanya publicitària. [...]
88. efecte de sobreexposició
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Fenomen de pèrdua d'efectivitat d'un anunci o d'una campanya publicitària com a conseqüència d'una difusió excessiva. [...]
89. oportunitat de sentir
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Freqüència mitjana de vegades que una persona del públic objectiu ha contactat amb una campanya publicitària a través de la ràdio. [...]
90. oportunitat de veure
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Freqüència mitjana de vegades que una persona del públic objectiu ha contactat amb una campanya publicitària a través de qualsevol mitjà, a excepció de la ràdio. [...]
Pàgines  9 / 23 
<< Anterior  Pàgina  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Següent >>