Sistema de classificació de pacients en grups d'acord amb una o diverses variables comunes que són rellevants per a l'optimització de la gestió clínica, com ara consum de recursos, mobilitat, patologia, etc. [...]
Combinació dels instruments bàsics del màrqueting, especialment el producte, el preu, la distribució i la comunicació, amb la finalitat d'assolir els objectius previstos. [...]
Conjunt de comunicacions, que comprèn fonamentalment la publicitat, la promoció de vendes, el màrqueting directe i les relacions públiques, de què se serveix una organització per a donar-se a conèixer, informar el mercat i persuadir-lo que compri els seus productes o serveis i per a difondre els co [...]
Combinació dels instruments bàsics del màrqueting, especialment el producte, el preu, la distribució i la comunicació, amb la finalitat d'assolir els objectius de màrqueting previstos. [...]
Combinació dels instruments bàsics del màrqueting (especialment producte, preu, distribució i comunicació) amb la finalitat d'assolir els objectius previstos. [...]