Mesurador de flux consistent en un indicador lleuger metàl·lic que s'ajusta per la part interior d'un tub graduat. La superfície de l'indicador, en contacte amb la paret del tub, té unes canals, tallades obliquament, que obliguen l'indicador a girar i elevar-se, bo i mantenint un equilibri entre la [...]
Tècnica electrofisiològica consistent a aplicar una micropipeta a la membrana plasmàtica per mesurar els corrents elèctrics, induïts per estímuls farmacològics o elèctrics, que es produeixen a través dels canals iònics. [...]
Sensor CCD amb canals de transferència de càrrega intercalats entre les files o les columnes de fotodetectors actius que actuen de registre de sortida per a la transferència de càrrega. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Sistema electrònic destinat a obtenir mostres d'un o diversos canals analògics, amb unes determinades especificacions de velocitat de mostratge i de resolució, per a transmetre-les o per a emmagatzemar-les. [...]
Nombre total d'exemplars d'una publicació venuts a persones o entitats que no pertanyen als canals ordinaris de distribució i que s'encarreguen de revendre'ls als destinataris finals. [...]
Marcatge efectuat sota el control d'un veterinari oficial a les canals aptes per al consum humà, mitjançant un segell administratiu que acredita que procedeixen d'animals sacrificats en escorxadors autoritzats. [...]
Conjunt de serveis que ofereix una empresa per mitjà de la combinació de canals de comunicació presencials i digitals amb la finalitat de mantenir una relació permanent amb els seus clients. [...]
Inhibició consistent en la hiperpolarització d'un element postsinàptic mitjançant l'activació de diversos canals per a reduir la probabilitat de propagació del potencial d'acció procedent de l'element presinàptic. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Punt d'una xarxa de telecomunicacions en què es duu a terme la connexió, la concentració, l'expansió i la commutació de línies o de canals i la provisió de serveis. [...]
Nom de marca que designa un conjunt de productes comercialment homogenis pel fet de satisfer necessitats similars, estar destinats al mateix segment de mercat, utilitzar els mateixos canals de distribució, etc. [...]