Resultats de la cerca bàsica: 223

151. efecte de sobreexposició
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Fenomen de pèrdua d'efectivitat d'un anunci o una campanya publicitària com a conseqüència d'una difusió excessiva. [...]
152. taxa d'obertura
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Percentatge de subscriptors que han obert un correu electrònic enviat mitjançant una campanya de màrqueting per correu electrònic determinada. [...]
153. coherència gràfica
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Similitud conceptual i formal entre els diversos elements visuals utilitzats en una campanya publicitària que apareixen en mitjans publicitaris diferents. [...]
154. coherència verbal
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Similitud conceptual i de redacció entre els diversos textos utilitzats en una campanya publicitària que apareixen en mitjans publicitaris diferents. [...]
155. pal
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Lleure. Turisme
Barra rígida o flexible de material lleuger que forma part de l'estructura de sosteniment d'una tenda de campanya. [...]
156. remolc tenda
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Lleure. Turisme
Remolc en forma de caixa que conté una tenda de campanya plegable, que es munta sobre l'estructura del remolc. [...]
157. orquestar (castellà)
Font Diccionari castellà-català d'Enciclopèdia Catalana (4a edició)
v tr 1 mús orquestrar. 2 fig [organizar] orquestrar, muntar. Orquestar una campaña de prensa, orquestrar una campanya de premsa.  [...]
158. oportunitat de sentir
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Freqüència mitjana de vegades que una persona del públic objectiu ha contactat amb una campanya publicitària a través de la ràdio. [...]
159. record publicitari
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Record d'un anunci, un missatge publicitari o una campanya publicitària que té una persona sotmesa a un test de record. [...]
160. cobertura exterior
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de suports de publicitat exterior que se seleccionen com a unitat comercial per satisfer adequadament les necessitats d'una campanya publicitària. [...]
Pàgines  16 / 23 
<< Anterior  Pàgina  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  Següent >>