Procés de dinamització dels atributs i dels valors d'una marca en qualsevol dels seus punts de contacte amb el consumidor, a través de la creació d'experiències que generin una connexió emocional amb l'objectiu d'aconseguir un comportament determinat, com ara un acte de compra. [...]
Organització de la cartera de marques d'una empresa que reflecteix les relacions i els rols jeràrquics que s'hi estableixen, utilitzada per a traslladar als seus públics l'oferta de productes o serveis o el seu saber fer. [...]
Característica intrínseca o extrínseca, tangible o intangible, que identifica una marca i que contribueix a formar-ne una imatge diferencial en els seus públics. [...]
Cadascuna de les característiques intrínseques o extrínseques, tangibles o intangibles, que identifiquen una marca i que contribueixen a formar-ne una imatge definida en els consumidors. [...]
Característica intrínseca o extrínseca, tangible o intangible, que identifica una marca i que contribueix a formar-ne una imatge diferencial en els seus públics. [...]
Cadascuna de les característiques intrínseques o extrínseques, tangibles o intangibles, que identifiquen una marca i que contribueixen a formar-ne una imatge definida en els consumidors. [...]
Estudi sincrònic de la identitat, la gestió, la comunicació, la percepció i altres aspectes d'una marca a fi de fer-ne una diagnosi i prendre les decisions estratègiques i tàctiques pertinents. [...]