Resultats de la cerca frase exacta: 1.171

121. activació de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Procés de dinamització dels atributs i dels valors d'una marca en qualsevol dels seus punts de contacte amb el consumidor, a través de la creació d'experiències que generin una connexió emocional amb l'objectiu d'aconseguir un comportament determinat, com ara un acte de compra. [...]
122. arquetip de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Patró de conducta que es considera universal, utilitzat en la construcció d'una marca per a definir els seus valors i la seva personalitat. [...]
123. arquitectura de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Organització de la cartera de marques d'una empresa que reflecteix les relacions i els rols jeràrquics que s'hi estableixen, utilitzada per a traslladar als seus públics l'oferta de productes o serveis o el seu saber fer. [...]
124. atribut de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències socials
Característica intrínseca o extrínseca, tangible o intangible, que identifica una marca i que contribueix a formar-ne una imatge diferencial en els seus públics. [...]
125. atribut de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Cadascuna de les característiques intrínseques o extrínseques, tangibles o intangibles, que identifiquen una marca i que contribueixen a formar-ne una imatge definida en els consumidors. [...]
126. atribut de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Característica intrínseca o extrínseca, tangible o intangible, que identifica una marca i que contribueix a formar-ne una imatge diferencial en els seus públics. [...]
127. atribut de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Cadascuna de les característiques intrínseques o extrínseques, tangibles o intangibles, que identifiquen una marca i que contribueixen a formar-ne una imatge definida en els consumidors. [...]
128. auditoria de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estudi sincrònic de la identitat, la gestió, la comunicació, la percepció i altres aspectes d'una marca a fi de fer-ne una diagnosi i prendre les decisions estratègiques i tàctiques pertinents. [...]
129. canvi de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Procés de decisió de compra que porta un consumidor a adquirir una marca distinta de la que compra habitualment. [...]
130. cançó de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Composició musical que identifica una marca, generalment en la seva comunicació publicitària. [...]
Pàgines  13 / 118 
<< Anterior  Pàgina  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  Següent >>