Acció d'impedir per mitjà d'un programari específic que es visualitzi sota cap format el contingut publicitari d'una pàgina web o d'una aplicació. [...]
Sistema de finançament d'un projecte per mitjà de les aportacions individuals, sovint modestes, d'un gran nombre de persones a través d'una plataforma web. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Conjunt d'adreces de pàgines web que un internauta visita i desa en la memòria del navegador a fi de poder accedir-hi fàcilment en ocasions posteriors. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Anunci publicitari que apareix automàticament a la pantalla del navegador, en una finestra que l'internauta veu quan tanca o minimitza la finestra de la pàgina web activa. [...]
Conjunt d'estratègies de màrqueting destinades a millorar la visibilitat i augmentar el trànsit d'un lloc web o d'un altre recurs digital per mitjà dels cercadors. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Percentatge de visites d'un lloc web en què l'internauta l'abandona havent-ne vist només una pàgina i, generalment, al cap de pocs segons d'haver-hi entrat. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Conjunt de fitxers situats en un servidor que conté una còpia exacta de llocs web o d'altres servidors, per a facilitar-hi l'accés o agilitar-ne la consulta. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Sistema que permet a un administrador determinar si els recursos existents en un servidor web o una xarxa són adequats i funcionen correctament, amb l'objectiu de comprovar-ne la robustesa. [...]