Resultats de la cerca frase exacta: 1.171

131. cançó de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Composició musical que identifica una marca, generalment en la seva comunicació publicitària. [...]
132. centre de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Plataforma en línia que aglutina documents i coneixement relacionats amb la identitat i l'activitat d'una marca, de manera que les persones que hi tenen accés puguin participar de la gestió i la comunicació de la marca de manera eficaç. [...]
133. coherència de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Qualitat d'una marca en què la seva proposta de valor i la seva identitat s'expressen d'una manera uniforme en tots els punts de contacte. [...]
134. comunitat de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Grup de consumidors o usuaris que se senten fortament vinculats a una marca determinada i que interactuen habitualment amb la marca i entre ells, d'acord amb els interessos que els uneixen. [...]
135. consistència de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Manteniment uniforme de la identitat d'una marca al llarg del temps i arreu a fi que sigui coherent, recognoscible i recordable. [...]
136. contingut de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Contingut informatiu, d'entreteniment o lúdic produït o promogut per una marca, que pot ser d'interès per al seu públic objectiu, en què se solen reflectir els valors de la marca. [...]
137. contingut de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Contingut informatiu, d'entreteniment o lúdic produït o promogut per una marca, que pot ser d'interès per al seu públic objectiu, en què se solen reflectir els valors de la marca. [...]
138. dilució de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Devaluació d'una marca notòria o de renom per l'afebliment del seu poder distintiu, a conseqüència de l'existència de marques de nom idèntic o similar, encara que no pertanyin a la mateixa categoria de productes i, per tant, no siguin competidores directes. [...]
139. drets de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de drets exclusius d'una marca que s'atorguen al seu titular per mitjà del registre. [...]
140. elecció de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Decisió de compra per la qual un consumidor tria una marca d'un producte o un servei del conjunt de marques que poden satisfer la seva necessitat o expectativa. [...]
Pàgines  14 / 118 
<< Anterior  Pàgina  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  Següent >>