Plataforma en línia que aglutina documents i coneixement relacionats amb la identitat i l'activitat d'una marca, de manera que les persones que hi tenen accés puguin participar de la gestió i la comunicació de la marca de manera eficaç. [...]
Grup de consumidors o usuaris que se senten fortament vinculats a una marca determinada i que interactuen habitualment amb la marca i entre ells, d'acord amb els interessos que els uneixen. [...]
Contingut informatiu, d'entreteniment o lúdic produït o promogut per una marca, que pot ser d'interès per al seu públic objectiu, en què se solen reflectir els valors de la marca. [...]
Contingut informatiu, d'entreteniment o lúdic produït o promogut per una marca, que pot ser d'interès per al seu públic objectiu, en què se solen reflectir els valors de la marca. [...]
Devaluació d'una marca notòria o de renom per l'afebliment del seu poder distintiu, a conseqüència de l'existència de marques de nom idèntic o similar, encara que no pertanyin a la mateixa categoria de productes i, per tant, no siguin competidores directes. [...]
Decisió de compra per la qual un consumidor tria una marca d'un producte o un servei del conjunt de marques que poden satisfer la seva necessitat o expectativa. [...]