Percepció que es forma un consumidor d'una marca com a resultat de la interacció, directa o indirecta, que ha mantingut amb aquella marca o amb algun dels seus productes. [...]
Persona que s'encarrega de vetllar perquè una marca s'expressi, en qualsevol punt de contacte, d'una manera consistent i d'acord amb els principis establerts en la plataforma de marca i en el llibre de marca. [...]
Funció de gestió d'una marca consistent a vetllar perquè s'expressi, en qualsevol punt de contacte, d'una manera consistent i d'acord amb els principis establerts en la plataforma de marca i en el llibre de marca. [...]
Recurs creatiu consistent a explicar una història real o de ficció que reflecteixi els valors d'una marca, amb l'objectiu d'establir un vincle emocional amb el públic objectiu i fer-li arribar de manera eficaç un missatge determinat. [...]
Document estratègic de creació i gestió d'una marca que sintetitza els elements principals de la seva identitat, utilitzat com a marc per a guiar les decisions i accions que puguin influir en la marca i assegurar-ne la coherència i la consistència. [...]