Resultats de la cerca frase exacta: 22

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
11. criteris ambientals, socials i de governança
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de criteris utilitzats per a avaluar la sostenibilitat i l'impacte social d'una inversió en una empresa o negoci. [...]
12. índex de referència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Índex d'evolució d'un mercat financer agafat com a referència per a avaluar els resultats d'una cartera de valors. [...]
13. perit | perita
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona que s'ocupa d'avaluar els danys soferts en un objecte assegurat per tal de determinar el valor que correspon indemnitzar. [...]
14. índex harmonitzat de preus de consum
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Índex de preus de consum comparable entre els països de la Unió Europea, que el Banc Central Europeu utilitza per a avaluar l'estabilitat de preus. [...]
15. esforç fiscal
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Indicador que mesura la relació entre la càrrega fiscal real i la que, efectivament, es podria suportar, i que serveix per a avaluar els resultats d'un sistema impositiu. [...]
16. agència de relacions públiques
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Empresa que es dedica a crear, preparar, programar, executar i avaluar accions, campanyes o programes de relacions públiques per als seus clients i a assessorar-los en temes de relacions públiques. [...]
17. assessorament
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Activitat professional que consisteix a aconsellar, avaluar i ampliar informació, basant-se en l'experiència i els coneixements propis, sobre un mercat, un producte, una decisió o una tècnica d'anàlisi determinada. [...]
18. test cec
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Test per a avaluar i comparar dos o més productes presentats sense elements identificadors de la marca a què pertanyen perquè no puguin influir en les opinions de la persona estudiada. [...]
19. test d'envàs
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Test per a avaluar l'acceptació que pot tenir un envàs entre els consumidors, la influència en la decisió de compra, el disseny gràfic, l'ergonomia, el grau de reconeixement del producte que conté, etc. [...]
20. indicador d'igualtat de gènere
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Indicador per a avaluar les diferències entre gèneres, els canvis que es produeixen en aquestes diferències amb el pas del temps i el progrés dels objectius d'igualtat i de paritat de gènere d'una entitat. [...]
Pàgines  2 / 3 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  Següent >>