Resultats de la cerca frase exacta: 68

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
41. anàlisi fonamental
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Mètode d'anàlisi utilitzat per a establir el valor objectiu d'una empresa i dels seus actius financers, a partir de l'estudi del comportament global de l'economia, de l'estudi del comportament del seu sector, de l'anàlisi economicofinancera d'aquesta empresa i de l'aplicació de les ràtios borsàries [...]
42. psicologia social
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Ciència que estudia la interacció entre els individus i entre els grups socials i els efectes de la societat en el comportament. [...]
43. venda estacional
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Venda que se sol circumscriure a èpoques específiques de l'any, generalment a causa de les condicions climàtiques o del comportament del consumidor. [...]
44. cultura corporativa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de valors, normes, costums, patrons de comportament o creences propis d'una organització, els quals han de ser assumits i compartits pels seus membres. [...]
45. influenciador | influenciadora
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona que amb els seus consells i opinions afecta de manera directa o indirecta el comportament del decisor en el procés de decisió de compra. [...]
46. esquer
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Sistema informàtic concebut perquè sigui fàcilment vulnerable i atragui l'atenció dels pirates, amb l'objectiu de poder-ne observar el comportament i els mètodes d'atac. [...]
47. panel de consumidors
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Panel format per consumidors utilitzat fonamentalment per a obtenir informació sobre el seu comportament de compra i de consum en relació amb determinats productes o marques. [...]
48. panel de consumidors
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Panel format per consumidors utilitzat fonamentalment per a obtenir informació sobre el seu comportament de compra i de consum en relació amb determinats productes o marques. [...]
49. sensibilitat a la marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Variable del comportament del consumidor que es correspon amb la major o menor influència que exerceixen les marques en el procés de decisió de compra del consumidor. [...]
50. variable de segmentació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Variable qualitativa o quantitativa que s'utiliza per a dur a terme una segmentació de mercat, com ara atributs dels consumidors, necessitats, comportament o estil de vida. [...]
Pàgines  5 / 7 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  Següent >>