Tècnica publicitària consistent a crear continguts d'acord amb les característiques i les funcionalitats específiques de les plataformes a què van destinats. [...]
Tècnic que orienta les persones que volen crear la seva empresa donant-los informació, facilitant-los tràmits, etc. perquè el projecte pugui desenvolupar-se òptimament. [...]
Acció establerta i implementada per a eliminar les causes que poden afavorir o crear situacions de necessitat social o de necessitat personal bàsica. [...]
Conjunt d'habilitats intel·lectuals i coneixements tàcits i implícits del personal d'una organització, els quals poden crear valor per a l'organització. [...]
Acció per la qual un emissor proporciona intencionadament informacions falses, parcials o tendencioses per crear un estat d'opinió determinat en els receptors. [...]
Identificador numèric únic emprat per a crear codis de lectura mecànica per a diferents articles, normalment representat en forma de codi de barres. [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
Tècnica d'enginyeria social consistent a crear una situació fictícia o a inventar-se una excusa per a enganyar algú i obtenir-ne dades confidencials. [...]
Conjunt de tècniques computacionals per a crear entorns físicament inexistents que l'usuari pot percebre per mitjà de sensacions òptiques, tàctils i acústiques. [...]