Activitat que duu a terme una organització per crear oportunitats de diàleg amb les seves parts interessades amb l'objectiu de tenir una base fonamentada per a la presa de decisions. [...]
Persona d'una agència de publicitat que estableix la base estratègica dels productes o les marques amb què treballa l'agència a fi d'aprofitar oportunitats de mercat i crear vies noves de comunicació. [...]
Professional d'una agència de publicitat encarregat d'establir la base estratègica dels productes o marques amb què treballa l'agència a fi d'aprofitar oportunitats de mercat i crear vies noves de comunicació. [...]
Conjunt de mitjans i tècniques que tenen l'objectiu de dinamitzar un punt de venda per crear una atmosfera atractiva per als clients i augmentar les vendes de l'establiment o d'una marca que hi organitza alguna acció de promoció. [...]
Mesura presa pel govern per a controlar una economia poc intervinguda que consisteix a crear sistemes d'intervenció en matèria bancària, de transports, de telecomunicacions, d'empreses, etc., fixar un salari mínim interprofessional i limitar la contractació i l'acomiadament laborals. [...]
Operació consistent a ajuntar diverses accions ja emeses per crear accions de valor nominal augmentat proporcionalment sense afectar el capital social d'una empresa, generalment amb la intenció de compensar caigudes importants a la borsa i facilitar els moviments econòmics de l'entitat afectada. [...]
Cadena de blocs que permet a qualsevol usuari crear un compte personal i començar a interactuar amb la xarxa, enviant transaccions i afegint noves entrades a la cadena de blocs, o desplegant un node del sistema per contribuir a la verificació de transaccions o a la mineria. [...]