Resultats de la cerca frase exacta: 21

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
11. líder de preus
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Empresa en situació de domini de mercat que pot fixar els preus en el seu sector d'activitat. [...]
12. teoria estàtica del balanç
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Teoria que concep el balanç de situació segons la finalitat de fixar la situació patrimonial d'una empresa. [...]
13. comunicació corporativa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Comunicació amb què una organització dona a conèixer la seva identitat corporativa a fi de fixar o reforçar la seva imatge pública. [...]
14. acord marc
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Acord entre els sindicats obrers i el sindicat patronal per a fixar les condicions de treball, especialment els salaris i la jornada laboral. [...]
15. monopsonista
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona o entitat que exerceix de comprador únic en un mercat, de manera que té capacitat per a fixar el preu del producte. [...]
16. casació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Acció de fixar o d'ajustar un preu entre una oferta i una demanda en el mercat de compra i venda de l'energia. [...]
17. oligopsoni
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Situació de mercat en què existeixen pocs compradors, que actuen en moltes ocasions d'acord per a fixar les condicions de compra dels productes. [...]
18. consell de redacció
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Comitè que s'encarrega d'establir la línia editorial d'una publicació periòdica, definir el sumari de cada edició, fixar les seccions i la periodicitat, etc. [...]
19. publicitat de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Publicitat l'objectiu de la qual és donar a conèixer una marca, crear, fixar o canviar-ne la imatge, augmentar-ne la notorietat o mantenir la fidelitat dels consumidors. [...]
20. Institut de Comptabilitat i Auditoria de Comptes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Institució oficial espanyola, aprovada per llei, encarregada de fixar el marc legal sorgit arran de l'aprovació del Pla general de comptabilitat i de controlar la disciplina dels auditors. [...]
Pàgines  2 / 3 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  Següent >>