Resultats de la cerca frase exacta: 114

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
21. grup de pressió
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Grup de persones o d'organitzacions amb interessos afins, de tipus econòmic, polític, ideològic o religiós, que organitzen accions diverses per tal d'influir en l'opinió pública i, consegüentment, en les decisions dels poders econòmics, polítics i socials. [...]
22. grup de referència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Grup que amb les seves normes i pautes influeix sobre l'actitud, la conducta i les creences d'un individu sense que aquest en formi part. [...]
23. grup de referència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Grup que un individu pren com a model, sense formar-ne part, i que l'influeix, amb les seves normes i pautes, en la seva actitud, conducta i creences. [...]
24. grup de treball
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Reunió d'experts amb l'objectiu d'arribar a una proposta comuna per a solucionar un problema, la qual s'ha de sotmetre a un òrgan superior. [...]
25. reunió de grup
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Tècnica d'investigació qualitativa consistent en la reunió d'un grup homogeni de 6-12 persones, sota la direcció d'un moderador, perquè dialoguin i opinin sobre un tema de discussió. [...]
26. part interessada
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona o grup de persones que tenen accions o interessos en una empresa. [...]
27. direcció liberal
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estil de direcció en què el director no qüestiona l'activitat dels seus subordinats i els facilita informació, de manera que el grup de treball té una gran llibertat d'acció. [...]
28. comunitat de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Grup de consumidors o usuaris que se senten fortament vinculats a una marca determinada i que interactuen habitualment amb la marca i entre ells, d'acord amb els interessos que els uneixen. [...]
29. publicitat per capital
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Modalitat de serveis per capital en què una empresa aconsegueix publicitat i difusió als mitjans en formats diversos a canvi de cedir una part del capital al grup de comunicació i publicitat propietari d'aquests mitjans. [...]
30. fons amb compromís
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Fons d'inversió que disposa d'analistes per a estudiar propostes d'inversió i en què els inversors, organitzats com a grup amb un compromís fundacional, decideixen individualment, en cada oportunitat d'inversió, si hi participen o no. [...]
Pàgines  3 / 12 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>