Resultats de la cerca frase exacta: 930

Diccionaris terminològics
121. auditoria de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estudi sincrònic de la identitat, la gestió, la comunicació, la percepció i altres aspectes d'una marca a fi de fer-ne una diagnosi i prendre les decisions estratègiques i tàctiques pertinents. [...]
122. canvi de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Procés de decisió de compra que porta un consumidor a adquirir una marca distinta de la que compra habitualment. [...]
123. cançó de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Composició musical que identifica una marca, generalment en la seva comunicació publicitària. [...]
124. centre de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Plataforma en línia que aglutina documents i coneixement relacionats amb la identitat i l'activitat d'una marca, de manera que les persones que hi tenen accés puguin participar de la gestió i la comunicació de la marca de manera eficaç. [...]
125. coherència de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Qualitat d'una marca en què la seva proposta de valor i la seva identitat s'expressen d'una manera uniforme en tots els punts de contacte. [...]
126. comunitat de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Grup de consumidors o usuaris que se senten fortament vinculats a una marca determinada i que interactuen habitualment amb la marca i entre ells, d'acord amb els interessos que els uneixen. [...]
127. consistència de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Manteniment uniforme de la identitat d'una marca al llarg del temps i arreu a fi que sigui coherent, recognoscible i recordable. [...]
128. contingut de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Contingut informatiu, d'entreteniment o lúdic produït o promogut per una marca, que pot ser d'interès per al seu públic objectiu, en què se solen reflectir els valors de la marca. [...]
129. contingut de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Contingut informatiu, d'entreteniment o lúdic produït o promogut per una marca, que pot ser d'interès per al seu públic objectiu, en què se solen reflectir els valors de la marca. [...]
130. dilució de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Devaluació d'una marca notòria o de renom per l'afebliment del seu poder distintiu, a conseqüència de l'existència de marques de nom idèntic o similar, encara que no pertanyin a la mateixa categoria de productes i, per tant, no siguin competidores directes. [...]
Pàgines  13 / 93 
<< Anterior  Pàgina  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  Següent >>