Resultats de la cerca frase exacta: 3.203

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
121. no excloïble
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Dit del bé o servei que no pot ser exclòs del consum de cap agent econòmic. [...]
122. reconstrucció de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Activitat de màrqueting orientada a donar una nova identitat a un producte o a un servei. [...]
123. assistent personal de compres
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona que, com a empleat d'una botiga o com a professional independent, ofereix un servei d'assessorament en la tria d'objectes personals i altres productes, ja sigui roba, regals d'aniversari, regals d'empresa, etc., o s'encarrega de comprar-los directament per a algú altre. [...]
124. gràfic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Representació estadística de l'evolució de la cotització d'un valor o un conjunt de valors durant un període de temps determinat, sovint tenint en compte el seu volum de contractació, o bé només l'evolució del volum de contractació, feta damunt d'un sistema de coordenades. [...]
125. qualificació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Valoració feta per una institució independent de la capacitat d'una entitat privada o pública d'atendre els compromisos derivats del seu deute o bé de la qualitat d'una emissió de valors concreta, amb la finalitat de mesurar el nivell de risc que assumeixen els inversors. [...]
126. bé públic impur
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Bé públic que presenta en un grau no absolut les característiques de no-rivalitat i/o de no-excloïbilitat. [...]
127. prestació en espècie
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Prestació consistent en el lliurament de béns materials, no pecuniaris, o en la concessió de certs avantatges [...]
128. quota de presència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percentatge d'aparició d'una marca en un espai o un canal determinats en relació amb el percentatge d'aparició de la resta de marques de la mateixa categoria o del mateix sector durant el mateix període de temps, que indica el seu grau de visibilitat en aquell espai. [...]
129. acreció
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Increment dels beneficis per acció o del valor d'un actiu financer com a resultat d'una operació. [...]
130. atenuació del risc
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de reducció del risc amb la qual es limiten les conseqüències negatives inevitables o probables del risc. [...]
Pàgines  13 / 321 
<< Anterior  Pàgina  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  Següent >>