Resultats de la cerca frase exacta: 3.203

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
61. màrqueting d'esquer i ham
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Màrqueting en què s'indueix la compra d'un article oferint-lo de franc o a un preu molt baix, sense fer notar que els consumibles o qualsevol complement o servei necessaris per a fer-lo funcionar tenen un preu elevat, de manera que la inversió es recupera amb la fidelitat del client. [...]
62. client potencial | clienta potencial
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona física o jurídica que, per les seves característiques, forma part del mercat al qual es dirigeix una empresa però que encara no ha adquirit els seus productes o serveis. [...]
63. criptovalor
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Unitat de valor de caràcter criptogràfic fonamentada en la tecnologia de la cadena de blocs, que s'utilitza com a element d'intercanvi o d'adquisició de béns o serveis. [...]
64. experiència de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percepció que es forma un consumidor d'una marca com a resultat de la interacció, directa o indirecta, que ha mantingut amb aquella marca o amb algun dels seus productes. [...]
65. client simulat | clienta simulada
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona que, en el marc d'una investigació de mercat, es fa passar per client i fa accions de compra o sol·licitud de béns o serveis, a petició de la mateixa empresa on les fa o d'un òrgan supervisor, amb la finalitat d'obtenir informació relacionada amb els estàndards de qualitat. [...]
66. comprador de llistes | compradora de llistes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona física o jurídica que compra llistes de màrqueting. [...]
67. no-excloïbilitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Qualitat de no excloïble d'un bé o servei. [...]
68. no-rivalitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Qualitat de no rival d'un bé o servei. [...]
69. dades de font zero
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de dades que una empresa o organització recopila dels seus usuaris a partir de la informació que ells mateixos proporcionen, voluntàriament i explícitament, a requeriment de l'empresa o organització. [...]
70. patrocini
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Promoció de la imatge d'una empresa, un producte o un servei, per mitjà de la protecció i el sosteniment econòmic d'una activitat o d'un programa amb finalitats comercials. [...]
Pàgines  7 / 321 
<< Anterior  Pàgina  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Següent >>