Balanç de situació que serveix com a model per a jutjar altres balanços i prendre nota de les diferències que s'han produït per tal de derivar-ne les actuacions oportunes. [...]
Estudi sincrònic de la identitat, la gestió, la comunicació, la percepció i altres aspectes d'una marca a fi de fer-ne una diagnosi i prendre les decisions estratègiques i tàctiques pertinents. [...]
Venda a distància en la qual el venedor utilitza el telèfon com a mitjà per presentar i oferir un producte o un servei a un comprador potencial, argumentar la venda, prendre les comandes, etc. [...]
Ajust de les dades comptables provinents de diversos períodes de temps consecutius realitzat per a prendre en consideració els valors de les dades d'un període concret que puguin exercir influència en un altre període. [...]
Persona física o jurídica que inicia una oferta pública d'accions d'una societat a un preu inferior al del mercat, per intentar vendre-les a un preu superior i no per prendre'n el control. [...]
Estudi sincrònic que té l'objectiu d'analitzar i avaluar l'ús, la política, la gestió i la planificació de la identitat verbal d'una marca a fi de fer-ne una diagnosi i prendre les decisions estratègiques i tàctiques pertinents. [...]
Conjunt de documents que reflecteixen la informació rellevant sobre la situació i l'evolució econòmica i financera d'una unitat econòmica, expressada majoritàriament en unitats monetàries, per tal que tant les terceres persones interessades com els directius d'una empresa puguin prendre decisions. [...]