Resultats de la cerca frase exacta: 31

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
11. Estudi General de Mitjans
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estudi estadístic multimèdia de l'audiència de la televisió, la ràdio, els mitjans impresos, el cinema i Internet a l'Estat espanyol dut a terme per l'Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació a través d'enquestes periòdiques. [...]
12. màrqueting tradicional
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Màrqueting que es duu a terme fora de l'àmbit digital i que inclou accions de difusió tradicional com ara les relacions publiques, els mitjans de comunicació com televisió, ràdio, premsa, i també publicitat impresa, banderoles, promocions i descomptes, etc. [...]
13. emissió en cadena
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Emissió simultània d'un programa de ràdio o de televisió per dues o més emissores. [...]
14. pausa publicitària
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Interrupció momentània d'un programa de televisió o de ràdio per tal d'emetre publicitat. [...]
15. telèfon mòbil
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Telèfon de dimensions petites i independent de qualsevol suport, que funciona mitjançant ones de ràdio d'alta freqüència. [...]
16. oportunitat de sentir
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Freqüència mitjana de vegades que una persona del públic objectiu ha contactat amb una campanya publicitària a través de la ràdio. [...]
17. programació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de programes que componen el temps d'emissió d'una cadena de ràdio o de televisió durant un període determinat. [...]
18. ràfega
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Fragment musical breu que a la ràdio s'utilitza com a element de divisió, unió o transició de dues situacions, notícies, etc. [...]
19. careta
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'imatges o sons que serveixen de presentació i de tancament d'un programa de televisió o de ràdio i que l'identifiquen. [...]
20. temps publicitari
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Temps de programació a la ràdio o a la televisió que un anunciant pot contractar, pagant un preu establert, per tal d'inserir-hi publicitat. [...]
Pàgines  2 / 4 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  Següent >>