Resultats de la cerca frase exacta: 31

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
21. guió
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Escrit detallat de l'acció, les situacions i els diàlegs d'un film, d'un anunci o d'un programa de ràdio o de televisió. [...]
22. graella de programació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Pla detallat de la programació d'una emissora de ràdio o de televisió prevista per a un període determinat, amb la indicació dels horaris d'emissió. [...]
23. guió
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Escrit detallat de l'acció, les situacions i els diàlegs d'un film, un vídeo corporatiu, un anunci, un programa de ràdio o de televisió, etc. [...]
24. oportunitat de veure
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Freqüència mitjana de vegades que una persona del públic objectiu ha contactat amb una campanya publicitària a través de qualsevol mitjà, a excepció de la ràdio. [...]
25. programa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Espai de ràdio o de televisió que constitueix una unitat de difusió dins de la programació, d'una durada i un contingut determinats i amb un títol identificador. [...]
26. índex d'audiència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Nombre que indica el grau d'interès d'un programa de ràdio o de televisió, que s'obté dividint la mitjana d'audiència del programa per l'audiència total. [...]
27. HUR
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percentatge de llars que tenen connectada la ràdio en una àrea específica i en un període determinat, en relació amb el nombre total de ràdios que hi ha en aquesta àrea. [...]
28. emplaçament fix
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Emplaçament reservat per un anunciant en una ubicació específica, com ara una secció d'una publicació, una franja horària a la ràdio o la televisió o un lloc de la via pública. [...]
29. bescanvi per programa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Modalitat publicitària en què l'anunciant, a canvi de la cessió gratuïta de temps publicitari, finança o produeix un programa de ràdio o de televisió, generalment concebut en funció de les seves necessitats de comunicació. [...]
30. enquesta de coincidència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Enquesta telefònica duta a terme durant l'emissió d'un programa de ràdio o de televisió per a conèixer el comportament de l'enquestat, com a teleespectador o radiooient, en el mateix moment en què es fa l'enquesta. [...]
Pàgines  3 / 4 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  Següent >>