Publicitat en què un expert, un personatge cèlebre o un consumidor real o fictici parla favorablement del producte o servei que s'anuncia, amb la finalitat fonamental d'augmentar la credibilitat del missatge publicitari i d'aconseguir que el consumidor s'identifiqui amb el testimoni. [...]
Comptabilitat que avalua en termes monetaris els béns, els drets i els deutes d'una empresa amb l'objectiu de descriure'n de la manera més real possible la situació patrimonial i de rendibilitat, i que serveix d'informació per a les persones externes a l'empresa. [...]
Principi contractualment establert en les assegurances de danys segons el qual, en cas d'infraassegurança, l'assegurat es considera propi assegurador i com a tal ha de participar en les conseqüències del sinistre en una proporció que s'obté del quocient entre el capital assegurat i el valor real [...]
Ràtio borsària que es calcula dividint el valor de peritatge del conjunt d'elements que componen l'actiu d'una empresa, un cop descomptats els deutes, pel nombre d'accions d'aquesta empresa. [...]
Tècnica de difusió en línia que permet la reproducció de continguts d'àudio i vídeo a mesura que es van transferint, sense necessitat de descarregar-los prèviament. [...]